Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Mart 2013 Cuma

PLASTİK SEPETLERDEN DAHA SAĞILIKLI

10 yorum:

  1. gerçekten öyle hem sağlıklı hem de çok şık, keşke elimden gelse bu tür şeyler :( canım güzel bir hafta sonu diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın canım.Denemeden bilemezsin ki .

      Sil
  2. Bunu ben de paylaşmıştım canım, kesinlikle haklısın, hem sağlıklı hem dekoratif:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel olmasa dikkati çekmezdi her halde,şimdi düşünüyorum,bundan 3 tane üst üstte,meyve sepeti nasıl olur.

      Sil
  3. örmesi de çok kolaymış, yapılabilinir ve kullanılabilir bir şey, denemeye değer,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen,bir de üç katlısını nasıl yapabilirim .

      Sil
  4. Canım bunu çok sevdim. Yalnız oradaki üstüne örgü yapılan malzeme nedir anlamadım. Denemek istiyorum kesinlikle.
    Seviyorum bu tür paylaşımlarını:)
    Öptüm canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyazı sağlam bir ip gibi görünüyor ,diğeri urgan ,çok güzel olmuş,yapana ellerine sağılık.

      Sil